Nieuws

Klant aan het woord: Jaap Speelziek Opleidingen
Publicatiedatum: 2025-05-22 13:11:33

Kan je iets vertellen over jouw eerste kennismaking met Hype?

Mijn persoonlijke kennismaking met Hype gaat al heel ver terug. Eigenlijk was het toevallig omdat ik zelf net nieuw was bij Speelziek en nog niet goed wist wie ik moest bellen. Zo wilden we graag een webshop opzetten en belde ik per ongeluk de verkeerde partij – namelijk Hype. Op die manier kwam ik als eerste direct achter hun expertise. Uiteindelijk kwam dit dus heel goed uit!

Wat is jouw kijk op ICT?

Ik zie ICT als goedwerkende soft- en hardware pakketten, essentieel voor een bedrijf zoals Speelziek. De ontwikkelingen binnen de ICT gaan sneller dan MKB kan bijhouden. Het is een ingewikkelde wereld, waarin MKB ondersteuning nodig heeft van een bedrijf zoals Hype. ICT creëert bewust of onbewust een gezonde balans tussen privé en werk, door alle opties met thuiswerken. Ik vind ICT een ingewikkelde, maar mooie wereld.

Welke grote uitdaging heeft Hype voor jullie opgelost?

Voornamelijk Troubleshooten, als we echt een probleem hebben waar we ondersteuning bij nodig hebben. Hype heeft ons ook geholpen om toekomstproof te worden. Samen opzoek naar een oplossing voor nieuwe telefoons. Recent zijn we ook overgegaan op de nieuwe werkomgeving Office 365 (De Moderne Werkplek).

Wat maakt Hype volgens jou typisch ‘Hype’?

Voor mij is vriendelijkheid en probleemoplossend écht typisch Hype! Jullie hebben vriendelijke medewerkers op support, ik heb iedereen op support wel een keer gesproken. Met iedereen kan ik goed overweg, het zijn echt toffe jongens! Sommige zijn specialistisch en de ander weer wat breder, maar iedereen heeft veel kennis over wat ze doen. Hype reageert snel en is probleemoplossend echt goed. Soms zijn jullie zelfs iets te vriendelijk.

Wat waarderen jullie het meest aan de samenwerking?

Wat ik het meest waardeer? De vriendelijkheid en dat jullie zo probleemoplossend en proactief zijn. Met de meeste medewerkers kan ik lezen en schrijven, allemaal zeer kundig.

Zou je hier nog iets aan willen toevoegen?

Jullie zijn goed in de situatie rustig houden, het hoofd koel houden, vooral op de momenten dat het echt nodig is. Dat helpt ons!

Kan je iets vertellen over jouw eerste kennismaking met Hype?

Mijn persoonlijke kennismaking met Hype gaat al heel ver terug. Eigenlijk was het toevallig omdat ik zelf net nieuw was bij Speelziek en nog niet goed wist wie ik moest bellen. Zo wilden we graag een webshop opzetten en belde ik per ongeluk de verkeerde partij – namelijk Hype. Op die manier kwam ik als eerste direct achter hun expertise. Uiteindelijk kwam dit dus heel goed uit!

Wat is jouw kijk op ICT?

Ik zie ICT als goedwerkende soft- en hardware pakketten, essentieel voor een bedrijf zoals Speelziek. De ontwikkelingen binnen de ICT gaan sneller dan MKB kan bijhouden. Het is een ingewikkelde wereld, waarin MKB ondersteuning nodig heeft van een bedrijf zoals Hype. ICT creëert bewust of onbewust een gezonde balans tussen privé en werk, door alle opties met thuiswerken. Ik vind ICT een ingewikkelde, maar mooie wereld.

Welke grote uitdaging heeft Hype voor jullie opgelost?

Voornamelijk Troubleshooten, als we echt een probleem hebben waar we ondersteuning bij nodig hebben. Hype heeft ons ook geholpen om toekomstproof te worden. Samen opzoek naar een oplossing voor nieuwe telefoons. Recent zijn we ook overgegaan op de nieuwe werkomgeving Office 365 (De Moderne Werkplek).

Wat maakt Hype volgens jou typisch ‘Hype’?

Voor mij is vriendelijkheid en probleemoplossend écht typisch Hype! Jullie hebben vriendelijke medewerkers op support, ik heb iedereen op support wel een keer gesproken. Met iedereen kan ik goed overweg, het zijn echt toffe jongens! Sommige zijn specialistisch en de ander weer wat breder, maar iedereen heeft veel kennis over wat ze doen. Hype reageert snel en is probleemoplossend echt goed. Soms zijn jullie zelfs iets te vriendelijk.

Wat waarderen jullie het meest aan de samenwerking?

Wat ik het meest waardeer? De vriendelijkheid en dat jullie zo probleemoplossend en proactief zijn. Met de meeste medewerkers kan ik lezen en schrijven, allemaal zeer kundig.

Zou je hier nog iets aan willen toevoegen?

Jullie zijn goed in de situatie rustig houden, het hoofd koel houden, vooral op de momenten dat het echt nodig is. Dat helpt ons!

Mogen we jouw IT onder de loep nemen?

Is jouw onderneming toe aan een frisse kijk op de IT-omgeving? We gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. 

Hype Automatisering