Bel ons: 0342 400 510 | Algemene vragen: info@hype.nl | Technische vragen: support@hype.nl
Kinderhospice Binnenveld is een warm en liefdevol huis in Barneveld waar kinderen met een ernstige of levensbedreigende ziekte worden opgevangen. Het hospice biedt niet alleen medische zorg, maar ook een plek waar kinderen en hun families zich veilig en gesteund voelen. De zorg is intensief, persoonlijk en volledig afgestemd op de behoeften van het kind en het gezin.
Als Hype zijn wij trots dat we Kinderhospice Binnenveld mogen ondersteunen. We dragen met onze ICT-oplossingen bij aan een stabiele, veilige en efficiënte werkomgeving, zodat de zorgprofessionals zich volledig kunnen richten op wat echt telt: de zorg voor de kinderen.
Kunnen jullie iets vertellen over de eerste kennismaking met Hype?
Mijn eerste herinnering aan Hype is de verhuizing van De Glind naar Binnenveld. Samen met Gerrit stonden we met laarzen in de modder te kijken naar wat er allemaal ging komen. Tijdens die verhuizing hielp Hype met het opzetten van de werkplekken. Alles moet extra veilig en goed geregeld zijn, en we werkten nauw samen om dat voor elkaar te krijgen. Omdat zowel Hype als Kinderhospice kleine organisaties zijn, voelt het alsof Harold bijna bij ons hoort, volgens collega’s. Hype is zichtbaar, bereikbaar en betrokken.
Wat is jullie kijk op ICT?
ICT moet ondersteunend zijn aan de zorg die we leveren. We zetten technologie in om de zorg te verbeteren en de kinderen nog beter te kunnen helpen. We zijn misschien een van de laatste organisaties die is overgestapt naar Microsoft 365, maar we merken nu zeker het verschil. Dankzij Microsoft 365 is thuiswerken mogelijk geworden, we hoeven niet altijd meer te reizen. We zien ICT steeds meer als een toegevoegde waarde. Digitale dossiers zijn essentieel voor de zorg. De wereld om ons heen verandert, en daar moeten we in mee. Er bestaat geen software die specifiek voor een huis zoals dat van ons is ontwikkeld, dus we passen bestaande systemen aan. Het is heel prettig dat er een partij is die met ons meedenkt en zoekt naar de beste oplossing. Dat zie je niet overal!
Welke grote uitdaging heeft Hype voor jullie opgelost?
De verhuizing was natuurlijk een enorme uitdaging, net als de overstap naar Microsoft 365. Hype heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het leek alsof er niets veranderd was. De zorg moet altijd doorgaan, het kan niet stil komen te staan – en dat is ook gelukt. De planning voor het uitvoeren van werkzaamheden wordt aangepast op de kinderen, en Hype denkt daarin proactief mee. Ze doet niet zomaar iets op een bepaald moment, maar houden rekening met wat voor ons het beste moment is.
Wat maakt Hype volgens jullie typisch ‘Hype’?
Dat je iemand aan de lijn krijgt die je kent. De kleinschaligheid heeft veel voordelen. Er is eerlijkheid als iets even niet opgelost kan worden of even niet lukt. Die openheid waarderen we enorm. Dat Harold hier komt, en ook Mark, om samen fysiek de problemen aan te pakken. Omdat we elkaar kennen, verloopt de samenwerking makkelijker. En het is altijd gezellig als medewerkers van Hype er zijn.
Wat ook typisch Harold is: hij weet overal de weg. Soms laten we bewust een technisch probleem even liggen, omdat we weten dat als Harold langskomt, het toch opgelost wordt!
Wat waarderen jullie het meest aan de samenwerking?
De betrokkenheid en het kleinschalige karakter. We waarderen dat Hype ook aanwezig was op de opening van de beleeftuin en de kerstmarkt. Hype is niet alleen betrokken bij onze ICT, maar echt bij het huis en de zorg die we geven. We worden gedragen door de samenleving, door bedrijven – en Hype is daar zeker één van.
Zouden jullie hier nog iets aan willen toevoegen?
We zijn heel tevreden.