Nieuws

Klant aan het woord: Vereniging van Keurslagers
Publicatiedatum: 2025-06-24 09:00:13

Petra de Ruiter is contractbeheerder bij de Vereniging van Keurslagers en werkt al 26 jaar bij de organisatie. Daarmee heeft ze ook de komst van Hype van dichtbij meegemaakt.

Kan je iets vertellen over jouw eerste kennismaking met Hype?

Ik werk al 26 jaar bij de Vereniging van Keurslagers, dus ik heb het begin van Hype ook meegemaakt. Mijn eerste kennismaking was met Gerrit die hier nog over de vloer kwam als technisch consultant. Wanneer hij hier weer is, drinken we nog steeds gezellig een kopje koffie!

Wat is jouw kijk op ICT?

ICT is iets dat continu verandert. Je moet blijven aansluiten, anders mis je de boot. Als organisatie heb je een partij nodig die je hierin adviseert. Automatisering is een van de belangrijkste onderdelen binnen een bedrijf – van systemen tot printers, elk stukje telt.

Sommige collega’s zouden willen dat het nog sneller gaat. Voor mij gaat het snel genoeg!

Welke grote uitdaging heeft Hype voor jullie opgelost?

Hype heeft meerdere uitdagingen voor ons opgelost. Zo hebben ze onze serverruimte verplaatst van het datacenter naar ons eigen kantoor. Ook zijn we overgestapt naar een Cloud-omgeving en werken we met een hybride oplossing. De migratie was voor ons een flinke uitdaging, maar het werkt nu uitstekend. Tegenwoordig gaat steeds meer naar de Cloud.

Wat maakt Hype volgens jou typisch ‘Hype’?

Voor mij is Hype kleinschalig en persoonlijk. De medewerkers luisteren goed en vragen echt door naar wat er precies nodig is. Binnen Hype werken mensen die op veel vlakken hun specialisme hebben, en dat merk je.

Wat waarderen jullie het meest aan de samenwerking?

Wat ik het meest waardeer aan de samenwerking is de fysieke aanwezigheid van een Hype-medewerker op ons kantoor. William is elke maand bij ons aanwezig. Dat werkt zó fijn. Je kunt direct laten zien wat er niet werkt, dat is veel makkelijker dan telefonisch uitleggen.

Daarnaast komt Aart elk kwartaal langs om de samenwerking te bespreken. Ook dat waarderen we enorm. Hij helpt bijvoorbeeld mee met het opstellen van de budgetten, het benoemen van ontwikkelingen in de markt en het meedenken over de te nemen stappen op de korte- en lange termijn.

Zou je hier nog iets aan willen toevoegen?

“Nee!” zegt Petra met een glimlach.  “We zijn gewoon erg tevreden.”

Petra de Ruiter is contractbeheerder bij de Vereniging van Keurslagers en werkt al 26 jaar bij de organisatie. Daarmee heeft ze ook de komst van Hype van dichtbij meegemaakt.

Kan je iets vertellen over jouw eerste kennismaking met Hype?

Ik werk al 26 jaar bij de Vereniging van Keurslagers, dus ik heb het begin van Hype ook meegemaakt. Mijn eerste kennismaking was met Gerrit die hier nog over de vloer kwam als technisch consultant. Wanneer hij hier weer is, drinken we nog steeds gezellig een kopje koffie!

Wat is jouw kijk op ICT?

ICT is iets dat continu verandert. Je moet blijven aansluiten, anders mis je de boot. Als organisatie heb je een partij nodig die je hierin adviseert. Automatisering is een van de belangrijkste onderdelen binnen een bedrijf – van systemen tot printers, elk stukje telt.

Sommige collega’s zouden willen dat het nog sneller gaat. Voor mij gaat het snel genoeg!

Welke grote uitdaging heeft Hype voor jullie opgelost?

Hype heeft meerdere uitdagingen voor ons opgelost. Zo hebben ze onze serverruimte verplaatst van het datacenter naar ons eigen kantoor. Ook zijn we overgestapt naar een Cloud-omgeving en werken we met een hybride oplossing. De migratie was voor ons een flinke uitdaging, maar het werkt nu uitstekend. Tegenwoordig gaat steeds meer naar de Cloud.

Wat maakt Hype volgens jou typisch ‘Hype’?

Voor mij is Hype kleinschalig en persoonlijk. De medewerkers luisteren goed en vragen echt door naar wat er precies nodig is. Binnen Hype werken mensen die op veel vlakken hun specialisme hebben, en dat merk je.

Wat waarderen jullie het meest aan de samenwerking?

Wat ik het meest waardeer aan de samenwerking is de fysieke aanwezigheid van een Hype-medewerker op ons kantoor. William is elke maand bij ons aanwezig. Dat werkt zó fijn. Je kunt direct laten zien wat er niet werkt, dat is veel makkelijker dan telefonisch uitleggen.

Daarnaast komt Aart elk kwartaal langs om de samenwerking te bespreken. Ook dat waarderen we enorm. Hij helpt bijvoorbeeld mee met het opstellen van de budgetten, het benoemen van ontwikkelingen in de markt en het meedenken over de te nemen stappen op de korte- en lange termijn.

Zou je hier nog iets aan willen toevoegen?

“Nee!” zegt Petra met een glimlach.  “We zijn gewoon erg tevreden.”

Mogen we jouw IT onder de loep nemen?

Is jouw onderneming toe aan een frisse kijk op de IT-omgeving? We gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. 

Hype Automatisering